Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok WSA we Wrocławiu z dnia 3 kwietnia 2012 r., sygn. IV SA/Wr 701/11

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia NSA Mirosława Rozbicka - Ostrowska, Sędziowie Sędzia WSA Wanda Wiatkowska - Ilków, Sędzia WSA Alojzy Wyszkowski (spr.), Protokolant Katarzyna Leśniowska, po rozpoznaniu w Wydziale IV na rozprawie w dniu 3 kwietnia 2012 r. sprawy ze skargi B. B. na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego we W. z dnia [...], nr [...] w przedmiocie ustalenia wysokości należności podlegającej zwrotowi z tytułu poniesionych wydatków wniesionych zastępczo przez Gminę W. za pobyt w domu pomocy społecznej i zobowiązanie do jej zwrotu oddala skargę.

Uzasadnienie

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we W. decyzją z dnia [...] 2011 r. nr [...], po rozpatrzeniu odwołania B. B. utrzymało w mocy decyzję Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we W. z dnia [...] 2011 r. nr [...] w sprawie ustalenia wysokości należności podlegającej zwrotowi w kwocie 3390 zł z tytułu poniesionych wydatków wniesionych zastępczo przez Gminę W. w okresie od dnia 1 listopada 2010 r. do dnia 30 kwietnia 2011 r. za pobyt H. Z. w domu pomocy społecznej i zobowiązania B. B. do jej zwrotu.

W uzasadnieniu decyzji organ odwoławczy wskazał, że organ pierwszej instancji przeprowadził rodzinny wywiad środowiskowy, z którego wynika, że B. B. prowadzi jednoosobowe gospodarstwo domowe oraz osiąga miesięczny dochód z zatrudnienia w kwocie 2.574,86 zł. Nadto ustalił, że strona leczy się z powodu przewlekłych chorób, wymagając jednocześnie stałej opieki lekarskiej oraz stałego przyjmowania leków.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00