Orzeczenie
Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 14 kwietnia 2010 r., sygn. I SA/Bd 131/10
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy w składzie następującym: Przewodniczący: Sędzia WSA Dariusz Dudra Sędziowie: Sędzia WSA Halina Adamczewska-Wasilewicz (spr.) Sędzia WSA Urszula Wiśniewska Protokolant Asystent sądowy Bartosz Kornalewicz po rozpoznaniu w na rozprawie w Wydziale I w dniu 14 kwietnia 2010 r. sprawy ze skargi R. S.A. we W. na interpretację Ministra Finansów z dnia [...]nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług 1. uchyla zaskarżoną interpretację 2. określa, że zaskarżona interpretacja nie może być wykonana w całości 3. zasądza od Ministra Finansów Biura Krajowej Informacji Podatkowej w T. na rzecz R. S.A. kwotę [...]zł ([...] ) tytułem zwrotu kosztów postępowania
Uzasadnienie
Dnia [...]r. R. F. P. S.A. z siedzibą we W. wystąpiła do Ministra Finansów z wnioskiem, uzupełnionym w dniu [...]r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy nabyciu paliwa do napędu samochodów.
Spółka podała, że jest czynnym podatnikiem w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.). W okresie od
1 maja 2004r. do 31 grudnia 2004r. nabywała, leasingowała, bądź najmowała zarówno samochody posiadające homologację osobową, jak i samochody mające homologację ciężarową oraz nabywała paliwo do tych samochodów. Spółka wykorzystywała
i wykorzystuje pojazdy w całości dla działalności opodatkowanej podatkiem od towarów i usług, jednak dla celów innych niż odprzedaż, oddanie na wynajem, dzierżawa, bądź leasing. Samochody ciężarowe, których dotyczy wniosek posiadają następującą ładowność: Skoda Octavia Combii - 510 kg, Skoda Felicia Combi - 505 kg, Toyota Avensiss - brak danych, Skoda Fabia Combii - 505 kg, Toyota Yaris - 541 kg, Opel Astra - 560 kg, Volvo V70 - 688 kg, Citroen CD15 - 765 kg, Citroen Jumper - 1605 kg.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right