Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.05.2020, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.241.2020.1.JŚ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.241.2020.1.JŚ
w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać konkursów i sprzedaży premiowej oraz dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać loterii promocyjnej lub audioteksowej oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych przekazanej nagrody rzeczowej
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 8 stycznia 2020 r. (data wpływu 25 lutego 2020 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych :
- w części dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać konkursów i sprzedaży premiowej jest nieprawidłowe,
- w części dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać loterii promocyjnej lub audioteksowej jest prawidłowe,
- w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych przekazanej nagrody rzeczowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 lutego 2020 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
. z siedzibą w . (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej również jako podatek VAT). Spółka jest agencją marketingową, której przedmiotem działalności jest organizacja różnorodnych akcji promocyjnych i marketingowych na rzecz swoich klientów. Wśród takich akcji Spółka organizuje m.in.: loterie promocyjne, loterie audiotekstowe w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 165, z późn. zm., dalej: ustawa o grach), czy konkursy oraz sprzedaż premiową na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (dalej łącznie również jako Akcje promocyjne).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right