Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.10.2019, sygn. 0112-KDIL3-3.4011.289.2019.1.MM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL3-3.4011.289.2019.1.MM

Ulga badawczo-rozwojowa.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 31 lipca 2019 r. (data wpływu 6 sierpnia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie:

  • ulgi badawczo-rozwojowej w odniesieniu do projektu 1 (pytanie nr 1) jest prawidłowe,
  • ulgi badawczo-rozwojowej w odniesieniu do projektu 2 (pytanie nr 2) jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 6 sierpnia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie:

  • ulgi badawczo-rozwojowej w odniesieniu do projektu 1 (pytanie nr 1),
  • ulgi badawczo-rozwojowej w odniesieniu do projektu 2 (pytanie nr 2).

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca będący osobą fizyczną prowadzi działalność gospodarczą jako wspólnik spółki osobowej spółka z o.o. sp. komandytowa (dalej jako Wnioskodawca opisywana będzie zatem działalność Spółki), posiada on miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Spółka nieprzerwanie funkcjonuje na polskim rynku rozrywkowym od 2001 roku. Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa Spółki jest szeroko pojęta branża rozrywkowa.

Wnioskodawca jest postrzegany na rynku jako wydawca muzyki, natomiast tą działalność skutecznie uzupełnia o kolejne aspekty, zaspakajając w ten sposób w pełni potrzeby Artystów w zakresie komercjalizacji i rozwoju ich kariery. tj. przyjmując funkcje dystrybutora muzyki, organizatora wydarzeń kulturalnych, a nawet dostawcy usług merchandasingowych, tj. przygotowania i sprzedaż produktów w postaci ubrań lub gadżetów oznaczonych marką, sloganem lub logiem Artysty.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00