Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.04.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.110.2019.1.AK1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.110.2019.1.AK1
Obowiązki płatnika związane z organizowanymi konkursami.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 lutego 2019 r. (data wpływu 5 lutego 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem konkursów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 lutego 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem konkursów.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenia przyszłe.
- Spółka S.A. (Spółka) jest spółką produkującą i wprowadzającą do obrotu różne produkty (dalej: Produkty).
- Kontrahentami Spółki są podmioty zajmujące się hurtową sprzedażą Produktów (dalej: Kontrahenci), które w dalszej kolejności sprzedają Produkty na rzecz podmiotów zajmujących się detaliczną sprzedażą Produktów (dalej: Punkty sprzedaży detalicznej),
- W celu promocji Produktów i wspierania własnej sprzedaży, Spółka we współpracy z Agencją reklamową (dalej: Agencja) zamierza ogłosić konkurs, który może mieć kilka edycji, zależnie od potrzeb Spółki (dalej: Konkurs) skierowany do osób fizycznych, nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży Produktów, będących pracownikami lub współpracownikami wszystkich lub wybranych Punktów sprzedaży detalicznej (dalej: Uczestnicy). Uczestnicy Konkursu nie są pracownikami lub współpracownikami Spółki. Spółka będzie organizatorem Konkursu, będzie również ponosić ciężar ekonomiczny organizacji (w tym poniesie koszt zakupu nagród).
- Mając na uwadze, że Spółka zorganizuje być może kilka edycji Konkursu, Spółka zamierza ogłosić za pośrednictwem Internetu, ogólny regulamin Konkursu (Regulamin), w którym określone zostaną Ogólne (niezmienne dla wszystkich edycji) Warunki Prowadzenia Konkursu dotyczące:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right