Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 02.04.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.55.2019.1.AK1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.55.2019.1.AK1

Obowiązki płatnika związane z organizowaniem Akcji Marketingowej.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 stycznia 2019 r. (data wpływu 23 stycznia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem Akcji Marketingowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 stycznia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie braku obowiązków płatnika związanych z organizowaniem Akcji Marketingowej.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenia przyszłe.

Sp. z o.o. (Spółka, Wnioskodawca) jest agencją marketingową specjalizującą się w dostarczaniu klientom efektywnych rozwiązań w dziedzinie komunikacji marketingowej. Spółka jest spółką kapitałową: (i) posiadającą siedzibę i miejsce zarządu na terytorium Polski, (ii) podlegającą w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku CIT oraz (iii) czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT.

W ramach prowadzonej przez Spółkę działalności gospodarczej, Spółka przygotowuje na zlecenie swoich klientów różne rodzaje akcje marketingowe. Jednym z rodzajów akcji marketingowych jest akcja marketingowa (Akcja Marketingowa) polegającą na przyznaniu na rzecz uczestnika Akcji Marketingowej (Uczestnik) premii (Premia) po spełnieniu wymienionych w regulaminie Akcji Marketingowej (Regulamin) warunków.

Założenia Akcji Marketingowej są następujące:

  • Spółka jest organizatorem Akcji Marketingowej organizowanej na terytorium Polski na zlecenie klienta - producenta danego towaru (np. producenta opon samochodowych) (Klient);
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00