Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.05.2018, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.172.2018.1.ASZ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.172.2018.1.ASZ

Podstawa opodatkowania sprzedaży towarów w ramach strategii marketingowych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 12 marca 2018 r. (data wpływu 16 marca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania sprzedaży towarów w ramach strategii marketingowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania sprzedaży towarów w ramach strategii marketingowych.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

M. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Wnioskodawca) wdrożyła akcje promocyjną na podstawie Regulaminu Programu Lojalnościowego opartą na następujących zasadach:

W okresie od 2 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017 r wdrożony został program lojalnościowy adresowany do klientów Wnioskodawcy uczestnikami mogą być przedstawiciele firm zajmujących się handlem lub wykonawstwem lub Firma reprezentowana która bierze udział w programie. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne nie obejmuje firm powiązanych. Warunkiem przystąpienia do programu jest wypełnienie Formularza Rejestracyjnego.

Dla uczestników Programu za dokonywane zakupy naliczane są punkty uczestnicy są informowani o stanie punktów za pomocą korespondencji mailowej oraz sms-owej. Ostateczne rozliczenie punktów nastąpi po zakończeniu Programu.

Punkty zgromadzone w programie są wymieniane na nagrody określone w Katalogu Nagród, jednym z rodzajów nagród są Bony Towarowe które stanowią podstawę do zwrócenia się przez Uczestnika Programu do Organizatora o udzielenie rabatu w wysokości otrzymanego bonu zgodnie z poniższymi zasadami:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00