Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.06.2016, sygn. 1061-IPTPB1.4511.282.2016.2.MAP, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. 1061-IPTPB1.4511.282.2016.2.MAP
skutki podatkowe przekazania dzieciom i młodzieży biletów elektronicznych komunikacji miejskiej oraz refundacji wartości biletów
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku złożonym w dniu 25 marca 2016 r., uzupełnionym pismem z dnia 19 maja 2016 r. (data wpływu 30 maja 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych przekazania dzieciom i młodzieży biletów elektronicznych komunikacji miejskiej oraz refundacji wartości biletów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 marca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.
Wniosek ten nie spełniał wymogów, o których mowa w art. 14b § 1 i § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.), w związku z czym pismem z dnia 13 maja 2016 r., Nr 1061-IPTPB1.4511.282.2016.1.MAP, na podstawie art. 169 § 1 i § 2 w zw. z art. 14h wymienionej ustawy, wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.
Wezwanie do uzupełnienia ww. wniosku wysłano w dniu 13 maja 2016 r. (data doręczenia 17 maja 2016 r.). Wnioskodawca uzupełnił ww. wniosek pismem z dnia 19 maja 2016 r. (data wpływu 30 maja 2016 r.), nadanym za pośrednictwem Poczty Polskiej dnia 24 maja 2016 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right