Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23.01.2015, sygn. DD3/033/397/OBQ/14, Minister Finansów, sygn. DD3/033/397/OBQ/14

Zwolnienie z art. 21 ust. 1 pkt 46.

ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ

Na podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) Minister Finansów, w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowości interpretacji indywidualnej z dnia 13 września 2011 r. Nr ILPB2/415-675/11-2/WS wydanej w imieniu Ministra Finansów przez Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu, zmienia z urzędu wyżej wymienioną interpretację stwierdzając, że stanowisko Pani (Wnioskodawczyni) przedstawione we wniosku z dnia 01 czerwca 2011 r. (data wpływu 13 czerwca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia przedmiotowego, jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 czerwca 2011 r. Wnioskodawczyni złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w jej indywidualnej sprawie.

We wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej Wnioskodawczyni przedstawiła następujący stan faktyczny.

Od dnia 1 kwietnia 2008 r. Wnioskodawczyni pracuje w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej WFOŚiGW), w Wydziale Funduszy Europejskich, który wdraża Regionalny Program Operacyjny (dalej RPO) oraz Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (dalej POliŚ).

Wnioskodawczyni zatrudniona jest w pełnym wymiarze czasu na stanowisku inspektora ds. przygotowania i realizacji projektów unijnych w zakresie POliŚ oraz RPO. 0,4 etatu dotyczy zadań związanych z wdrażaniem POIiŚ, a 0,6 etatu z wdrażaniem RPO. Zgodnie z porozumieniem w sprawie realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 dla Priorytetu III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego zawartym pomiędzy Województwem, jako Instytucją Zarządzającą a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Fundusz pełni funkcję Instytucji Pośredniczącej II stopnia dla Priorytetu III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego. WFOŚiGW jest także Instytucją wdrażającą priorytet I, II w ramach POliŚ 2007-2013 w oparciu o Porozumienia w sprawie realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla osi priorytetowych: I - Gospodarka wodno-ściekowa i II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi (projekty o wartości poniżej 25 mln euro) zawarte w dniu 25 czerwca 2007 r. z Ministrem Środowiska oraz Aneks nr 1 zawarty w dniu 28 maja 2008 r. LRPO jest programem finansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego natomiast priorytet I i II POliŚ jest finansowany z Funduszu Spójności. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, środki finansowe przekazywane w ramach RPO oraz POliŚ są kwalifikowane, jako środki publiczne, do których wydatkowania stosuje się przepisy o dotacjach rozwojowych (art. 203 ustawy o finansach publicznych). Środki RPO i POliŚ są przekazywane przez dysponenta, którym jest Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w drodze dotacji rozwojowej. Przechodząc do dyspozycji WFOŚiGW zachowują one status środków publicznych. Wynagrodzenia wraz z premiami oraz tzw. 13 pensją w 100% są finansowane z priorytetu X Pomoc Techniczna RPO oraz priorytetu XVI Pomoc techniczna - Fundusz Spójności.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00