Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 12.08.2015, sygn. IPPP2/4512-530/15-4/MAO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/4512-530/15-4/MAO

Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 3 czerwca 2015 r. (data wpływu 10 czerwca 2015 r.), uzupełnionym na wezwanie tut. Organu z dnia 24 lipca 2015 r. (doręczone dnia 29 lipca 2015 r.) pismem z dnia 29 lipca 2015 r. (data wpływu 3 sierpnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 czerwca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej.

Złożony wniosek został uzupełniony na wezwanie tut. Organu nr IPPP2/4512-530/15-2/MAO z dnia 24 lipca 2015 r. (doręczone dnia 29 lipca 2015 r.) pismem z dnia 29 lipca 2015 r. (data wpływu 3 sierpnia 2015 r.).

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej jako Spółka) prowadzi działalność gospodarczą w ramach której wydaje czasopisma i książki o tematyce ogrodniczej i rolniczej oraz podręczniki dla średnich szkół rolniczych i ogrodniczych. Jednym ze sposobów dystrybucji wydawanych przez Spółkę czasopism, książek i periodyków jest ich sprzedaż w ramach prenumeraty. Aby zwiększyć liczbę nabywanych prenumerat, Spółka prowadzi sprzedaż promocyjną. Istotą promocji jest to, iż każdy klient, który wykupi prenumeratę otrzymuje możliwość zakupu dodatkowych czasopism po atrakcyjnych, znacznie obniżonych cenach. Spółka oferuje klientom zakup dodatkowego produktu po cenie 1 złoty/1 grosz.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00