Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 06.07.2015, sygn. ILPP1/4512-1-309/15-2/NS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-309/15-2/NS

Podatek od towarów i usług w zakresie momentu rozliczania faktury korygującej zwiększającej obrót i podatek należny.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) w zw. z § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23 kwietnia 2015 r. (data wpływu 28 kwietnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu rozliczania faktury korygującej zwiększającej obrót i podatek należny jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 kwietnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu rozliczania faktury korygującej zwiększającej obrót i podatek należny.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

A sp. z o.o. (Wnioskodawca) jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, prowadzącym działalność gospodarczą polegającą m.in. na zarządzaniu finansowym i technicznym elektrowniami wiatrowymi.

W zakresie swojej działalności Zainteresowany zawarł umowę dotyczącą świadczenia ww. usług obejmującą takie czynności jak: prowadzenie spraw związanych z codzienną działalnością, informowanie o istotnych transakcjach handlowych w odniesieniu do zarządzanej elektrowni, administracyjne realizowanie obrotu płatniczego, planowanie płynności finansowej, zarządzanie techniczne, w tym włączenie turbin wiatrowych w raportowanie techniczne oraz zdalny nadzór, kontrole wydajności turbin, nadzorowanie eksploatacji, usuwanie zakłóceń, przeprowadzanie przeglądów, zarządzanie informacjami i roszczeniami, etc.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00