Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.01.2014, sygn. IBPP1/443-895/13/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-895/13/AS
Skutki podatkowe nieodpłatnego wydania towarów w ramach akcji promocyjnej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów, po ponownym rozpatrzeniu sprawy w związku z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie Izba Finansowa z dnia 4 czerwca 2013 r. sygn. akt I FSK 1413/12 oraz wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie z dnia 23 maja 2012 r. sygn. akt I SA/Kr 371/12 (data wpływu prawomocnego orzeczenia wraz z aktami sprawy 7 października 2013 r.) stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 12 lipca 2011 r. (data wpływu 26 lipca 2011 r.), uzupełnionym pismem z 26 października 2011 r. (data wpływu 28 października 2011 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych nieodpłatnego wydania towarów w ramach akcji promocyjnej jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 lipca 2011 r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych nieodpłatnego wydania towarów w ramach akcji promocyjnej.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 26 października 2011 r. (data wpływu 28 października 2011 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 17 października 2011 r. znak: IBPP1/443-1233/11/AL.
W dniu 7 listopada 2011 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów wydał dla Wnioskodawcy indywidualną interpretację znak: IBPP1/443-1611/11/AL uznając, że stanowisko Wnioskodawcy w zakresie skutków podatkowych nieodpłatnego wydania towarów w ramach akcji promocyjnej jest nieprawidłowe.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right