Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.10.2013, sygn. ILPP1/443-617/13-5/JSK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-617/13-5/JSK

Podatek od towarów i usług w zakresie dokumentowania otrzymania dopłat od Gminy za oczyszczanie ulic i placów

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 8 lipca 2013 r. (data wpływu 11 lipca 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 1 października 2013 r. (data wpływu 4 października 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania otrzymania dopłat od Gminy za oczyszczanie ulic i placów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 lipca 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług zakresie dokumentowania otrzymania dopłat od Gminy za oczyszczanie ulic i placów. Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 1 października 2013 r. o informacje doprecyzowujące opisane zdarzenie przyszłe.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca działający pod firmą () Spółka z o.o. (dalej: Spółka) prowadzi działalność o charakterze użyteczności publicznej, wykonując w przeważającej części zadania własne Gminy służące zaspokajaniu zbiorowych potrzeb mieszkańców.

Gmina Miasto posiada 100% udziałów w Spółce i zachowuje ten udział przez cały okres trwania zobowiązania do świadczenia usług publicznych.

Gmina Miasto ma decydujący wpływ na decyzje podejmowane przez Spółkę w zakresie prowadzonej przez nią działalności o charakterze użyteczności publicznej zleconej przez Gminę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00