Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.07.2012, sygn. IPPP2/443-427/12-2/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-427/12-2/IG
1. Czy opisany sposób rozliczenia z klientem, w wyniku którego następuje przekazanie klientowi kwoty na elektroniczną kartę promocyjną oznacza że Spółka udziela rabatu klientom w rozumieniu art. 29 ust 4 ustawy o VAT?2. Jeżeli odpowiedź na pytanie pierwsze jest pozytywna to czy Spółka powinna pomniejszać podstawę opodatkowania podatkiem VAT, o której mowa w art. 29 ustawy o PTU w miesiącu, w którym ma miejsce sprzedaż towarów uprawniająca klienta do otrzymania rabatu oraz naładowanie karty promocyjnej czy też w kolejnych miesiącach przy kolejnych zakupach dokonywanych przez klienta, podczas których klient uiszcza płatność elektroniczną kartą promocyjną?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 12.04.2012 r. (data wpływu 30.04.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania z uwzględnieniem rabatu
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right