Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.06.2012, sygn. IPPP1/443-236/12-4/JL, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-236/12-4/JL

Podstawą opodatkowania będzie zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy kwota faktycznie należna od nabywcy (cena promocyjna) pomniejszona o należny podatek.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 09.03.2012r. (data wpływu do Organu 14.03.2012r.) uzupełnionym w dniu 05.06.2012r. pismem z dnia 05.06.2012r. (data wpływu 08.06.2012r.) na wezwanie Organu z dnia 24.05.2012r. - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14.03.2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania.

Przedmiotowy wniosek uzupełniony został w dniu 05.06.2012r. pismem z dnia 05.06.2012r. (data wpływu 08.06.2012r.) na wezwanie Organu z dnia 24.05.2012r.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z.o.o (zwana dalej Spółką) prowadzi działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży bezpośredniej towarów. Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem przedstawicieli, w oparciu o różnego rodzaju Programy Sprzedaży (stałe lub czasowe). Spółka zamierza dokonać zmian w istniejącym programie sprzedaży, pod nazwą B, takich, aby program wyglądał jak w opisie poniżej. W ramach programu B Spółka zamierza sprzedawać niektóre swoje produkty, tj.: kosmetyki, biżuterię, zegarki oraz suplementy diety. Okresem rozrachunkowym dla programu B jest tzw. Z

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00