Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2012, sygn. IPPP3/443-1489/11-4/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1489/11-4/MK
czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowo - reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów przekazywanych osobom trzecim
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 16.11.2011 r. (data wpływu 18.11.2011 r.) uzupełnionym w dniu 02.02.2012 r. (data wpływu 03.02.2012 r.) na wezwanie z dnia 26.01.2012 r. (skutecznie doręczone w dniu 31.01.2012 r.), udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowo - reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów przekazywanych osobom trzecim. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18.11.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowo- reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów przekazywanych osobom trzecim. Przedmiotowy wniosek uzupełniony został w dniu 02.02.2012 r. (data wpływu 13.02.2012 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 26.01.2012 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
B. Polska Sp. z o. o. dalej zwana Spółką świadczy na rzecz niemieckiej spółki akcyjnej ( dalej B. - podatnik mający siedzibę na terytorium Niemiec, niemający w Polsce stałego miejsca prowadzenia działalności) usługi marketingowe i reklamowe. Podstawą świadczenia usług jest zawarta dnia 1 stycznia 2007 r. umowa (dalej Umowa). Zgodnie z przedmiotem Umowy Spółka świadczy na rzecz B. usługi marketingowe i reklamowe dotyczące produktów sprzedawanych przez B. na rynku polskim, w zamian za wynagrodzenie określone w Umowie. Czynności Spółki w wykonaniu Umowy polegają w szczególności na aktywnym promowaniu produktów B. na terenie Polski, starając się zwiększać popyt na produkty B. W związku z tym Spółka zapewnia dystrybucję literatury oraz innych materiałów promocyjnych, przeznaczonych do wykorzystania przez przedstawicieli medycznych prowadzących promocję produktów B.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right