Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.12.2011, sygn. IBPP4/443-1332/11/JP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-1332/11/JP
Możliwość odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu polegającego na promocji potencjału inwestycyjnego miasta.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 sierpnia 2011r. (data wpływu 2 września 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 28 września 2011r. (data wpływu 29 września 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 września 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. . Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 28 września 2011r. (data wpływu 29 września 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 19 września 2011r. nr IBPP4/443-1332/11/JP.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Miasto realizuje projekt pn. , który dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013, działanie 1.1.2.
Przedmiotem projektu jest promocja gospodarcza Miasta.
W ramach projektu przewiduje się następujące działania: przeprowadzenie kampanii promocyjnej i informacyjnej poprzez: stworzenie witryny miejskiej promującej potencjał inwestycyjny, społeczny, gospodarczy Miasta, opracowanie bezpłatnego Elektronicznego Informatora Gospodarczego (5 wydań), przeprowadzenie kampanii na stronach internetowych w serwisach krajowych i zagranicznych, prasie, telewizji, w blogach, kampanii mailingowej i na nośnikach zewnętrznych. W ramach kampanii promocyjnej i informacyjnej zostanie opracowany System Identyfikacji Wizualnej, powstaną publikacje, ulotki, prezentacje multimedialne promujące potencjał inwestycyjny, społeczny i gospodarczy miasta, gadżety i widżety.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right