Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.04.2010, sygn. IPPP3/443-252/11-4/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-252/11-4/JF
zastosowanie zwolnienia, obrót i podstawa opodatkowania dla usługi szkolenia finansowanego z dotacji i wkładu własnego
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 08.02.2011 r. (data wpływu 15.02.2011 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie nr IPPP3/443-204/11-2/JF z dnia 01.03.2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania finansowania świadczonej usługi szkolenia realizowanej w ramach projektu program podnoszenia kwalifikacji - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15.02.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania finansowania świadczonej usługi szkolenia realizowanej w ramach projektu program podnoszenia kwalifikacji.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych w związku z czym pismem z dnia 01.03.2011 r. nr IPPP3/443-252/11-2/JF wezwano do uzupełnienia ww. wniosku. Wniosek uzupełniono w dniu 04.03.2011 (data wpływu 08.03.2011 r.).
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka S.A. (Wnioskodawca) jest polską spółką z siedzibą w W., specjalizującą się w edukacji informatycznej. Jest podatnikiem podatku VAT. Prowadzi działalność edukacyjną na terytorium całego kraju, posiada ośrodki szkoleniowe w W., G., W., K., K., Ł. i P. Spółka posiada wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych w W., G. i W..
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right