Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.12.2009, sygn. IPPP3-443-827/09-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3-443-827/09-2/JK

Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług otrzymanego dofinansowania.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 23.09.2009 r. (data wpływu 28.09.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie opodatkowania otrzymanego dofinansowania - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28.09.2009 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania otrzymanego dofinansowania.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka podpisała umowę z Bankiem na częściowe dofinansowanie z budżetu Banku projektu edukacyjnego realizowanego przez Spółkę. Dofinansowanie odbywa się na podstawie uchwały zarządu Banku w sprawie finansowania nakładów na edukację oraz działalność wydawniczą oraz postanowienia zarządu Banku w sprawie planu działalności edukacyjnej i wydawniczej Banku w 2009 r. Na podstawie tej umowy Bank zgodnie z opisem projektu i preliminarzem jego wydatków przekaże określoną w umowie kwotę środków pieniężnych które zostaną przeznaczone zgodnie z preliminarzem, w kwotach w nim określonych na zredagowanie oraz produkcję (druk) dodatku do gazety (4 dodatkowe strony gazety będącej jej integralną częścią nie oddzielna broszura) oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej dodatku (spoty radiowe).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00