Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.10.2008, sygn. IPPP1/443-1588/08-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1588/08-2/PR
Czy w okresie pomiędzy wejściem w życie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r., nr 54, poz. 535 ze zm.), zwanej dalej ustawą, a przed wejściem w życie z dniem 1 czerwca 2005r. rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005r. w sprawie zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie maja zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2005r., Nr 102, poz. 860 ze zm.), zwanego dalej rozporządzeniem, ustalającym zasady wystawiania faktur VAT, podatnik świadczący usługi reklamowe był uprawniony do wystawienia faktur VAT z uwzględnieniem 22% stawki podatku VAT?Czy usługa reklamowa jest dokonywana fakturą VAT, bez zwiększenia kwoty netto o podatek od wartości dodanej (VAT), także w przypadku, gdy nie zawiera numeru identyfikacji podatkowej nabywcy, wystawionego na potrzeby podatku VAT na terenie innego państwa członkowskiego i wskazania, że zobowiązanym do rozliczenia podatku jest nabywca usługi, czy też w przypadku niezachowania wymogów rozporządzenia podatnik wystawia fakturę VAT z uwzględnieniem 22% stawki VAT? Jakie zasady należało stosować do faktur VAT wystawionych przed dniem 1 czerwca 2005r. ?Czy w przypadku konieczności dokonania korekty faktur VAT dokumentujących wykonanie usług reklamowych, poprzez nienaliczanie podatku VAT, korekcie podlegają deklaracje VAT-7 za miesiące, w których stosowne faktury zostały uwzględnione, czy też deklaracji VAT-7 za okres sporządzenia korekty faktur VAT?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right