Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.01.2006, sygn. PD-415/46/2005, Urząd Skarbowy w Łukowie, sygn. PD-415/46/2005

Zapytanie podatnika dotyczy obowiązków w zakresie wyboru odpowiedniego formularza zeznania podatkowego w związku z likwidacją działalności gospodarczej, w sytuacji braku dochodu z tejże działalności w roku podatkowym.

Pytanie podatnika

Wnioskiem z dnia 02.12.2005r zwrócił się Pan do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łukowie z prośbą o zajęcie stanowiska w sprawie złożenia zeznania podatkowego w związku z likwidacją działalności gospodarczej, opodatkowanej na zasadach ogólnych. Zgodnie ze złożonym pismem zlikwidował Pan w dniu 12.05.2005r działalność gospodarczą, składając w tutejszym urzędzie stosowne dokumenty. Pana zapytanie dotyczy kwestii złożenia odpowiedniego formularza zeznania podatkowego za rok podatkowy 2005: czy ma to być druk dla osób, które prowadziły działalność gospodarczą (PIT-36) czy dla osób, które nie prowadziły działalności gospodarczej. Ponadto pyta się Pan, jakie inne dokumenty powinien Pan złożyć w związku z likwidacją działalności gospodarczej (jakie PIT, itp.)

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00