Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.06.2006, sygn. PP/443-23/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PP/443-23/06
Czy rabaty, których wielkość procentowa ustalona jest indywidualnie względem konkretnych kontrahentów, z tytułu:- stałej współpracy lub np. wymiany barterowej,- okazjonalnych (związanych z wystąpieniem konkretnych zdarzeń), "wyprzedaży" powierzchni reklamowej dla wybranej grupy klientów,- ofert "last minute" w odniesieniu do "wyprzedaży" powierzchni reklamowej przed zamknięciem numeru,można zaliczyć do "udokumentowanych, prawnie dopuszczalnych i obowiązkowych rabatów" w rozumieniu ustawy o VAT?
P O S T A N O W I E NI E
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sopocie działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 8 poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika z dnia 27.03.2006r.(data wpływu do tut. Urzędu Skarbowego 31.03.2006r.) uzupełniony pismem z dnia 07 kwietnia 2006r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right