Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.11.2006, sygn. pp/443-112/06/AZ-70760, Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, sygn. pp/443-112/06/AZ-70760
Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zasad opodatkowania podatkiem od towarów i usług sprzedaży premiowej polegającej na udzieleniu wysokiego rabatu.
Z opisu stanu faktycznego przedstawionego w przedmiotowym piśmie wynika, że Spółka w celu promocji swoich produktów prowadzi sprzedaż premiową, której zasady są następujące: klient dokonując zakupu 10 zgrzewek wody gazowanej ma prawo do zakupu dodatkowo 1 zgrzewki wody w cenie 6 groszy za zgrzewkę tj. 1 butelka za 1 grosz. Mechanizm przedstawionej sprzedaży premiowej polega na tym, że klient przy zakupie określonej ilości towaru wg cen cennikowych, kupuje dodatkową ilość towaru w cenie uwzględniającej wysoki rabat, czyli w cenie obniżonej do 1 grosza za jednostkę sprzedaży (cena promocyjna). Cena promocyjna jest w takim przypadku niższa od ceny cennikowej, po jakiej uczestnicy akcji mogą zakupić produkty o około 99 %. Sprzedaż produktów zarówno po cenie ofertowej jak i po cenie promocyjnej będzie dokumentowana fakturą VAT wystawioną w dniu dokonania zakupu. Zakup po cenie promocyjnej odbywa się jednocześnie z zakupem określonej ilości towarów po cenie cennikowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right