Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 19.04.2006, sygn. 1421/AV/443-365/Dec/DL/06, Urząd Skarbowy w Pruszkowie, sygn. 1421/AV/443-365/Dec/DL/06
Jak należy udokumentować otrzymaną dotację?
Pismem z dn. 06.01.2006r. zwrócił się Pan do tutejszego organu podatkowego o wydanie opinii w sprawie dotyczącej udokumentowania otrzymanej dotacji. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach prowadzonej działalności otrzymał Pan z Europejskiego Funduszu Społecznego Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 2.3a środki na realizację projektu związanego ze szkoleniami dla firm. Beneficjenci ostateczni, czyli firmy, które są odbiorcami szkoleń, realizowanych przez Pana firmę w ramach tego projektu, dofinansowane są w zależności od ich wielkości w wysokości 100%, 60% lub 80% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowych środków publicznych, pozostałą część pokrywają z własnych środków. Z uwagi na fakt, że jest Pan wnioskodawcą i ponosi koszty związane z realizacją szkoleń, środki przyznane na realizację tego projektu wpływają na Pana rachunek bankowy. Dla odbiorców szkoleń wystawia Pan faktury VAT w kwocie odpowiadającej wysokości dokonywanych wpłat czyli stanowiącej w zależności od dofinansowania 40% lub 20% wartości szkolenia.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right