Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.09.2005, sygn. PDII/415-30-2/2005, Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, sygn. PDII/415-30-2/2005

Czy wydatki poniesione na zakup koszulek, długopisów itp. gadżetów z logo firmy, które następnie w momencie sprzedaży są wręczane klientom jako premia, stanowią koszty uzyskania przychodów objęte limitem o którym mowa w art. 23 ust.1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Pytanie podatnika

P o s t a n o w i e n i e Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu, działając na podstawie art.216 i art.14a §1 i §4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz.60 ze zm.) po rozpatrzeniu Pani wniosku z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie wysokości kosztów reprezentacji i reklamy, stanowiącej koszt uzyskania przychodu stwierdza, że stanowisko zawarte we wniosku jest nieprawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00