Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15.09.2005, sygn. IIUSppII/443-210/238a/194/2005/IR, Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, sygn. IIUSppII/443-210/238a/194/2005/IR
czy opisane we wniosku przekazanie nieruchomości do masy upadłości, wymaga korekty wystawionych faktur VAT dokumentujących sprzedaż z 2002 i 2003r.?
Jak wynika ze złożonego wniosku w 2002r. 2003r. pomiędzy Podatnikiem przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą X, a Spółką z o.o. Y zostały zawarte dwie umowy kupna - sprzedaży nieruchomości zabudowanych. Powyższe czynności udokumentowane zostały aktem notarialnym. Umówiona cena obejmowała 22% podatek VAT. Nabywający -przedsiębiorstwo Y zobowiązało się do uiszczenia ceny zakupu w stu dwudziestu ratach dla każdej nieruchomości. W związku z dokonaną sprzedażą zostały wystawione faktury VAT. Na podstawie wystawionych faktur został odprowadzony 22% podatek VAT, a odbiorca otrzymał zwrot podatku naliczonego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right