Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-06-27

Formy i zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników

Rozdział III

Joanna Nowicka

ekspert z zakresu podatków

Magdalena Kasprzak

specjalistka z zakresu prawa pracy

W powszechnym rozumieniu termin "kształcenie" zarezerwowany jest dla przedsięwzięć dydaktycznych realizowanych przez wyższe uczelnie. Trzeba jednak pamiętać, że termin ten oznacza "przekazywanie wiedzy, umiejętności, wiadomości w jakiejś dziedzinie oraz rozwijanie pewnych cech charakteru i przymiotów". Takie szersze rozumienie "kształcenia" ma miejsce w odniesieniu do personelu - dotyczy bowiem zarówno kadry kierowniczej, jak i pracowników zajmujących różne stanowiska. W wyniku określonych zabiegów dydaktycznych podwyższa się umiejętności menedżerskie, nadzoru i komunikacji oraz sprawowania funkcji kierowniczej, a także nowych metod i procedur pracy. Zdobywa się więc wiedzę i umiejętności zarówno ogólne, jak i specjalistyczne - stosując zróżnicowane formy i metody oddziaływania na ludzi.

1. Cele podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00