Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-12-25

O to pytają Księgowi

Jak należy wykazać w księgach rachunkowych przekazane zaliczki

Spółka podpisała umowę z dostawcą z UE na dostawę dużego, złożonego urządzenia produkcyjnego, bez montażu. Ten projekt inwestycyjny jest wykonywany i kompletowany na indywidualne zamówienie. Strony ustaliły harmonogram płatności. Na podstawie dwóch dokumentów "downpayment invoices" spółka dokonała dwukrotnie przelewów na konto kontrahenta. Dostawca miał dostarczyć kompletne urządzenie do końca roku i wystawić fakturę na wszystko, ale do końca roku tych faktur nie wystawił i nie było też dostaw. Jak wykazać dokonane płatności w bilansie i w jakiej kwocie (płatności dokonywaliśmy z rachunku PLN, a walutą transakcyjną było euro).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00