comment
Porada
Data publikacji: 2013-07-29
W którym momencie można zaliczyć odpis aktualizujący do kosztów
W sierpniu i we wrześniu 2012 r. spółka sprzedała swoje usługi firmie X, za które nie otrzymaliśmy do tej pory zapłaty. W lipcu 2013 r. otrzymaliśmy informację o ogłoszeniu w styczniu upadłości przez firmę X obejmującej likwidacją majątku upadłego. Wartość należności jest kwotą nieistotną. Kiedy powinniśmy utworzyć odpis aktualizujący i czy możemy zaliczyć go w koszty podatkowe? Czy możemy to zrobić w dacie dokonania odpisu? Czy mogą w przyszłości wystąpić jakiejkolwiek zdarzenia (oprócz spłaty należności w jakiekolwiek formie), które mogą wpłynąć na zaliczenie odpisu w koszty podatkowe?
PROBLEM
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie