comment
Porada
Data publikacji: 2013-04-12
rezerwy na koszty, rozliczenia międzyokresowe kosztów, reklamacje
Jak tworzyć i rozliczyć rezerwy na zobowiązania z tytułu zgłoszeń reklamacyjnych
Spółka jest producentem okien. Z uwagi na powstały w listopadzie 2012 r. błąd w produkcji coraz częściej otrzymuje zgłoszenia reklamacyjne od nabywców. Okna są objęte dwuletnią gwarancją. Czy w zaistniałych sytuacjach jednostka jest zobligowana do utworzenia rezerwy na zobowiązania z tytułu świadczeń reklamacyjnych? W jaki sposób ująć je w księgach? Czy będzie można uznać te rezerwy za koszty uzyskania przychodu?
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie