Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-12-17

Kiedy odszkodowanie i renta wypłacone pracownikowi poszkodowanemu wskutek wypadku przy pracy są kosztem podatkowym

Pracownik uległ wypadkowi przy pracy. W związku z tym uzyskał od nas jednorazowe odszkodowanie wynikające z przepisów prawa pracy. Dodatkowo zasądzono od naszej spółki zwrot kosztów leczenia, jednorazowe zadośćuczynienie wynikające z przepisów prawa cywilnego oraz miesięczną rentę. Czy takie świadczenia wypłacane na podstawie wyroku sądu będą stanowić dla nas koszt uzyskania przychodu? Czy możemy zaliczyć do kosztów wydatki na postępowanie sądowe?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00