comment
Porada
Data publikacji: 2014-04-28
Jak rozliczyć zaległe składki za pracownika, który wykonuje umowę zlecenia zawartą z innym podmiotem, ale na rzecz swojego pracodawcy
Nasza spółka podpisała kontrakt z inną firmą. Firma ta zawarła z naszym pracownikiem umowę zlecenia na wykonywanie usług dla naszej spółki. W efekcie ten pracownik jest jednocześnie naszym zleceniobiorcą, świadczącym dla nas usługi (inne niż w ramach umowy o pracę). Po kontroli ZUS we współpracującej z nami firmie okazało się, że to nasza spółka powinna opłacić wszystkie składki za tego pracownika. ZUS skontrolował także naszą firmę i nakazał skorygować raporty RCA oraz zapłacić zaległe składki, zgodnie z przypisem składek z protokołu pokontrolnego. W jaki sposób mamy pobrać składki od wynagrodzenia z umowy zlecenia, skoro pracownik otrzymuje tylko wynagrodzenie z etatu?
PROBLEM
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Porady
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka