comment
Porada
Data publikacji: 2012-11-28
Jakie składki musi opłacać przedsiębiorca, który wykonuje działalność w czasie urlopu bezpłatnego
Prowadzę własne biuro rachunkowe i jednocześnie jestem zatrudniona na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej opłacam tylko składkę zdrowotną. Pracodawca udzielił mi zgody na urlop bezpłatny, który będzie trwał od 17 grudnia br. do końca lutego 2013 r. Jak w okresie urlopu bezpłatnego powinny wyglądać moje rozliczenia z ZUS? Jakie dokumenty muszę złożyć i w jakiej wysokości opłacić składki?
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka