Porada
Jak ustalić warunki wynagradzania i zasady przyznawania innych świadczeń członkom zarządu spółki z o.o.
Od 1 września 2006 r. w spółce z o.o. zatrudnimy 5 nowych pracowników. Od tego dnia spółka będzie liczyła ponad 20 osób. W związku z takim wzrostem liczby zatrudnionych i z tym, że nie jesteśmy objęci układem zbiorowym pracy, jako członkowie zarządu będziemy zobowiązani do ustalenia regulaminu wynagradzania. W regulaminie oprócz warunków wynagradzania chcemy ustalić zasady premiowania pracowników i wypłacania im nagród jubileuszowych. Ponadto chcielibyśmy określić warunki wynagradzania i zasady wypłacania premii i nagród członkom zarządu (jesteśmy zatrudnieni na podstawie umów o pracę) i głównej księgowej. W jaki sposób można ustalić warunki wynagradzania i wypłaty innych świadczeń osób zarządzających zakładem pracy? Czy można to zrobić w regulaminie wynagradzania?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right