comment
Porada
Data publikacji: 2006-03-07
Jakie konsekwencje w zakresie czasu pracy ma przerwa w pracy zakładu wywołana na skutek nieprawidłowego działania pracownika?
W mojej firmie miał miejsce niegroźny pożar. Został szybko ugaszony, ale później przez pewien czas nie mogliśmy uruchomić maszyn, gdyż trzeba było sprawdzić aparaturę. Przestój z tego powodu trwał cały dzień. Okazało się, że pożar został wywołany przez jednego z pracowników (nieumyślnie). Czy w związku z tym czas poświęcony na gaszenie pożaru oraz na rozruch sprzętu powinien zostać tej osobie odliczony od wymiaru jej czasu pracy? Jeśli tak, to jak obliczyć ogólny (miesięczny) wymiar czasu pracy tego pracownika?
PROBLEM
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka