comment
Porada
Data publikacji: 2006-02-22
Kiedy pracodawca musi zapewnić pracownikom odzież roboczą?
W naszej firmie jest zatrudnionych 10 pracowników. Na podstawie umów o pracę pracownicy będący sprzedawcami mają zapewnione raz na 4 miesiące nowe garnitury (ich koszt pokrywa zakład pracy do określonej kwoty). Chciałbym wprowadzić zmianę tego zapisu i zrezygnować z przyznawania tego uprawnienia. Stosowne postanowienie ogłosiłem na zebraniu pracowników. Sprzedawcy stwierdzili jednak, że garnitury stanowią ich odzież roboczą i w związku z tym jestem zobowiązany do ich zakupu. Jak jest w rzeczywistości?
PROBLEM
Pozostało 70% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right