Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-04-13

Jak w umowie określić miejsce pracy w przypadku jej wykonywania zarówno w siedzibie firmy, jak i na terenie całego kraju?

Zamierzamy zatrudnić pracownika na stanowisku specjalisty ds. kontaktów z klientami. Jego praca będzie polegała na tym, że w poniedziałki będzie pracował w siedzibie firmy i ustalał telefonicznie terminy spotkań z klientami. Natomiast w pozostałe dni będzie jeździł po terenie całego kraju na spotkania z klientami. Jak określić miejsce pracy tego pracownika?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00