comment
Porada
Data publikacji: 2012-11-15
Kiedy można zawrzeć dwie umowy o pracę z tym samym pracownikiem
Pracodawca, który chce zatrudnić jednego pracownika na dwóch stanowiskach w niepełnym wymiarze czasu pracy na każdym z nich, może tego dokonać w ramach jednej umowy o pracę. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby takiego pracownika zatrudnić na podstawie dwóch odrębnych stosunków pracy.
PROBLEM
Chcemy zatrudnić jedną osobę na dwóch stanowiskach: specjalisty ds. kadr i płac oraz specjalisty ds. księgowości w wymiarze 1/2 etatu na każdym z tych stanowisk. Czy możemy zrobić to na podstawie jednej umowy o pracę ze wskazaniem wymiaru etatu dla każdego z tych stanowisk? Czy może powinniśmy zawrzeć dwie odrębne umowy o pracę?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka