Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-01-25

Co grozi za niezłożenie oświadczeń majątkowego i o działalności gospodarczej

Zatrudniliśmy nowego pracownika na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej. Jakie konsekwencje poniesie pracownik, jeśli nie złoży oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej oraz o stanie majątkowym lub gdy poda w nich nieprawdę?

Pracownik samorządowy, zatrudniony na stanowisku urzędniczym (w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym), ma obowiązek złożyć oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (art. 31 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, dalej: u.p.s.). Dokument ten pracownik składa kierownikowi urzędu, w którym jest zatrudniony. Ma na to czas do 30 dni od dnia podjęcia takiej działalności lub zmiany jej charakteru.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00