Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-03-02

Co warto dodatkowo zapisać w umowach o pracę

Zawierając umowę o pracę, strony mogą zamieścić w niej dodatkowe postanowienia. Nie wolno jednak niezbędnych jej elementów modyfikować na niekorzyść pracownika. Warto np. precyzyjnie określić zakres działalności konkurencyjnej.

Podstawowe elementy, które należy zapisać w umowie o pracę, wskazuje Kodeks pracy. Umowa powinna określać strony umowy, rodzaj umowy, datę jej zawarcia oraz warunki pracy i płacy, w szczególności:

● rodzaj pracy,

● miejsce jej wykonywania,

● wynagrodzenie za pracę odpowiadające rodzajowi pracy, ze wskazaniem składników wynagrodzenia,

● wymiar czasu pracy,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00