comment
Porada
Data publikacji: 2013-03-02
Co warto dodatkowo zapisać w umowach o pracę
Zawierając umowę o pracę, strony mogą zamieścić w niej dodatkowe postanowienia. Nie wolno jednak niezbędnych jej elementów modyfikować na niekorzyść pracownika. Warto np. precyzyjnie określić zakres działalności konkurencyjnej.
Podstawowe elementy, które należy zapisać w umowie o pracę, wskazuje Kodeks pracy. Umowa powinna określać strony umowy, rodzaj umowy, datę jej zawarcia oraz warunki pracy i płacy, w szczególności:
● rodzaj pracy,
● miejsce jej wykonywania,
● wynagrodzenie za pracę odpowiadające rodzajowi pracy, ze wskazaniem składników wynagrodzenia,
● wymiar czasu pracy,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka