Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2008-10-25

KARTA CZASU PRACY

Obowiązkiem każdego pracodawcy jest prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem.

Najważniejszymi dokumentami niezbędnymi do prawidłowego rozliczenia pracownika są:

l karta ewidencji czasu pracy,

l karta pracy,

l imienna karta przychodów oraz

l lista płac.

Kartę ewidencji czasu pracy zakłada się i prowadzi odrębnie dla każdego pracownika. Obowiązek jej prowadzenia wynika z art. 149 k.p. i co do zasady dotyczy wszystkich pracowników.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00