Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-06-29

PRZEJŚCIE Z RENTY NA EMERYTURĘ Z URZĘDU

Z dniem 1 stycznia 2006 r. wszedł w życie przepis art. 27a ustawy z 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z FUS (DzU z 2004 r. nr 39, poz. 353 ze zm.) przewidujący przyznawanie z urzędu emerytur osobom, które pobierały rentę z tytułu niezdolności do pracy. Warunkiem otrzymania takiego świadczenia jest ukończenie wieku 60 lat - dla kobiety i 65 lat - dla mężczyzny. Ponadto musi być udokumentowany jakikolwiek okres ubezpieczenia, lecz nie ma liczby lat, jakie muszą być udokumentowane.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00