Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-03-22

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

Tylko do 30 kwietnia 2008 r. pracownicy samorządu terytorialnego mają czas na złożenie oświadczenia o stanie swojego majątku.

Ewa Preis

radca prawny

Niektóre grupy pracowników samorządowych mają obowiązek składania oświadczeń majątkowych, które dotyczą zarówno majątku odrębnego pracownika, jak i majątku objętego małżeńską wspólnością majątkową. Obowiązek ten został nałożony przepisami ustaw samorządowych.

Oświadczenie takie składane jest w 2 egzemplarzach wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą.

Składają go między innymi:

l radni - przewodniczącemu rady gminy,

 wójt, przewodniczący rady gminy - wojewodzie,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00