Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-07-15

Ubezpieczenie zdrowotne pracownika na wakacjach

Bartłomiej Sikora
Planując urlop należy pamiętać o zabraniu ze sobą dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie zdrowotne. W przypadku wyjazdów krajowych będzie to podstemplowana przez zakład pracy aktualna książeczka ubezpieczeniowa, wyjeżdżając za granicę trzeba zabrać ze sobą EKUZ.
Nadszedł okres urlopów, a co się z tym wiążę wzmożonych wyjazdów pracowników poza stałe miejsce zamieszkania w Polsce oraz za granicę. W związku z tym szczególną uwagę należy zwrócić na ubezpieczenie zdrowotne. Podstawowe pytania, na które spróbujemy odpowiedzieć, to, czy polski pracownik na wakacjach może skorzystać z pomocy lekarskiej na terenie całego kraju oraz za granicą, jakie dokumenty należy ze sobą zabrać oraz kto płaci za leczenie.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00