comment
Artykuł
Data publikacji: 2002-11-28
Jak zgłosić pracownika do ubezpieczeń?
Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym reguluje ustawa z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych. Najważniejsze znaczenie mają ubezpieczenia rentowe i ubezpieczenie emerytalne.
Barbara Snarska
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Oznacza to, że podleganie ubezpieczeniom chorobowemu i wypadkowemu jest konsekwencją podlegania ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym.
Dokumentami zgłoszeniowymi przekazywanymi do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o następujących symbolach są:
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka