Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-04-12

Jakie informacje o warunkach i zasadach pracy musi otrzymać zatrudniany pracownik

Czy brak któregoś z elementów w umowie o pracę powoduje jej nieważność? Jakie informacje o warunkach pracy musi otrzymać zatrudniany pracownik?

Oprócz informacji o warunkach pracy i płacy określonych w umowie o pracę pracodawca ma obowiązek poinformować pracownika na piśmie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy, o zasadach pracy w zakładzie, np.: dobowej i tygodniowej normie czasu pracy, terminach wypłaty wynagrodzenia.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00