comment
Porada
Data publikacji: 2005-02-22
Kiedy pracownik ponosi winę za złe wykonanie produktu lub usługi
Wynagrodzenie za pracę: Za wadliwe wykonanie z winy pracownika produktów lub usług nie przysługuje wynagrodzenie. Jeżeli wskutek wadliwie wykonanej pracy z winy pracownika nastąpiło obniżenie jakości produktu lub usługi, wynagrodzenie ulega odpowiedniemu zmniejszeniu.
Ostatnio jedna z pracownic źle wykonała produkt. Nie da się go już w żaden sposób przerobić, materiału też się raczej do niczego ponownie nie użyje. Wiem, że mogę jej nie zapłacić za pracę, ponieważ została wykonana wadliwie. Jak jednak udowodnić winę pracownicy?
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right