Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-02-22

Kiedy pracownik ponosi winę za złe wykonanie produktu lub usługi

Wynagrodzenie za pracę: Za wadliwe wykonanie z winy pracownika produktów lub usług nie przysługuje wynagrodzenie. Jeżeli wskutek wadliwie wykonanej pracy z winy pracownika nastąpiło obniżenie jakości produktu lub usługi, wynagrodzenie ulega odpowiedniemu zmniejszeniu.
Ostatnio jedna z pracownic źle wykonała produkt. Nie da się go już w żaden sposób przerobić, materiału też się raczej do niczego ponownie nie użyje. Wiem, że mogę jej nie zapłacić za pracę, ponieważ została wykonana wadliwie. Jak jednak udowodnić winę pracownicy?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00