Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2002-09-21

Rozliczanie w czasie kosztów remontu

Nasza firma - spółka z o.o. poniosła koszty remontu pomieszczeń wydziału produkcyjnego i postanowiła rozliczyć je w ciągu 30 miesięcy (zgodnie z cyklem remontowym). Koszt ten wyniósł 120 000 zł, a zakończono go w styczniu 2002 r. Zgodnie z przyjętym zakładowym planem kont prowadzimy pełną ewidencję kosztów, tj. w zespole 4 „Koszty według rodzaju i ich rozliczenie” oraz zespole 5 „Koszty według typów działalności i ich rozliczenie”. Jak prawidłowo należy ująć w księgach rachunkowych rozliczenie w czasie kosztów remontu? Jaki wpływ na wynik finansowy ma ewidencja czynnych rozliczeń międzyokresowych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00