comment
Porada
Data publikacji: 2002-05-25
Adaptacja pomieszczeń w suterenach a normy bhp
Ze względów oszczędnościowych chcielibyśmy zaadaptować pomieszczenia znajdujące się w suterenach i zorganizować tam miejsca pracy dla naszych pracowników. Czy nie naruszymy w ten sposób zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i czy nie narazimy się na jakieś konsekwencje?
rzepisy Kodeksu pracy nakładają na osoby kierujące pracownikami w zakładach pracy obowiązek organizowania stanowisk pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy (art. 212 pkt 1 k.p.). Kodeks pracy zobowiązuje pracodawcę do takiej budowy, organizacji i utrzymania obiektów, w których ma być lub jest wykonywana praca, aby spełniały one wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl art. 214 k.p. pracodawca ma obowiązek zapewnić pomieszczenia pracy odpowiednie do rodzaju wykonywanej pracy i liczby zatrudnionych pracowników.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie