comment
Porada
Data publikacji: 2005-06-01
Kiedy firma musi wydać świadectwa pracy
Byłam zatrudniona na czas określony. Kiedy kończyła mi się umowa o pracę, zachorowałam i dostałam zwolnienie lekarskie. Nie byłam więc w pracy ostatniego dnia miesiąca i nie dostałam świadectwa pracy. Firma twierdzi, że wysłała mi je pocztą, ale przesyłka wróciła, bo adres był nieaktualny. Kiedy firma powinna wydać świadectwo pracy? Czy z powodu nieterminowego otrzymania tego dokumentu (po dwóch miesiącach) mogę domagać się wypłaty odszkodowania (brak świadectwa pracy uniemożliwił mi podjęcie pracy) i w jakiej wysokości?
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka