Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-06-01

Kiedy firma musi wydać świadectwa pracy

Byłam zatrudniona na czas określony. Kiedy kończyła mi się umowa o pracę, zachorowałam i dostałam zwolnienie lekarskie. Nie byłam więc w pracy ostatniego dnia miesiąca i nie dostałam świadectwa pracy. Firma twierdzi, że wysłała mi je pocztą, ale przesyłka wróciła, bo adres był nieaktualny. Kiedy firma powinna wydać świadectwo pracy? Czy z powodu nieterminowego otrzymania tego dokumentu (po dwóch miesiącach) mogę domagać się wypłaty odszkodowania (brak świadectwa pracy uniemożliwił mi podjęcie pracy) i w jakiej wysokości?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00